سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آگاهترین مردم به خود، بیمناکترین آنها از پروردگارش است [امام علی علیه السلام]
خوشه
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» آخرین فرصت دعا!

وقتی ابر صمیمی می شود و با آسمان پیوند باران می بندد
من با یک واج صمیمی زیر باران نگاهها تو را صدا می کنم.
وقتی نیمه شب ها در خلوت دعاهایم اشک می ریزم
زیر باران پلک هایم تو را دعا می کنم.
وقتی از رطوبت صداها ی نمناک دیگران خیس می شوم آنگاه احساس می کنم
تو تنها آشیانه ی آشنا ی دلم هستی! شاید این فرصت آخر باشد.
شاید این آخرین باران ستاره ها باشد که سزاوار آمدن برای قدم های تو هستند.

بگو از کدام آسمان طلوع می کنی؟
که خودم را از هیچ برهانم و تنها واژه ی آمدنت را بر روی سطر های دفتر نیلوفری ام هک کنم.
شاید این فرصت آخر باشد!

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » زهرا لک ( شنبه 86/8/26 :: ساعت 2:9 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

چگونه میتوانم؟
وقتی رفتی
نامه ای به امام رضا(ع)
آخرین فرصت دعا!

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 2
>> مجموع بازدیدها: 25992
» درباره من

خوشه
زهرا لک
برایم نقطه بودی و سطر، خط بودی و یک دفتر که تمام سطر هایش را برایت نوشته بودم. سطرهایی که سراغش را از نیمه شب های تنهایی می توان گرفت.

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان





» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب