سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر بنده آجل و پایان آن را مى‏دید ، با آرزو و فریبندگیش دشمنى مى‏ورزید . [نهج البلاغه]
خوشه
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» چگونه میتوانم؟

پلکهای خسته ام را روی هم بگذارم هنگامی که حتی ماهی ها هم انتظار آمدنت را میکشند.

چگونه میتوانم واج واج حرفهای تنهایی را بنویسم هنگامی که حتی قلم نوشته هایم هم میداند که تو نیستی.

چگونه میتوانم سکوت را بشکنم وقتی که دیگر حتی صدای مهربانت را فراموش کردهام.

دیگر شکست هام مثل یاس های خم شده از دیوار .

بی تابم بی تاب و خسته مثل همان مرغ عشق های اسیر در قفس همسایه.

دیگر برای همیشه سکوت نوشته هایم را تنها میگذارم .

دیگر برای آسمان تنهایی هایم ستاره تو را دعوت نخواهم کرد .

دیگر از مهتاب چیزی نمی نویسم.

وقتی آمدی به دفتر نیلوفری ام سری بزن


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » زهرا لک ( یکشنبه 86/8/27 :: ساعت 5:21 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

چگونه میتوانم؟
وقتی رفتی
نامه ای به امام رضا(ع)
آخرین فرصت دعا!

>> بازدید امروز: 3
>> بازدید دیروز: 2
>> مجموع بازدیدها: 25994
» درباره من

خوشه
زهرا لک
برایم نقطه بودی و سطر، خط بودی و یک دفتر که تمام سطر هایش را برایت نوشته بودم. سطرهایی که سراغش را از نیمه شب های تنهایی می توان گرفت.

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان





» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب